• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Aedese uuenenud bränd ja koduleht

’’Bränd on teadmine ja tunne, mida tarbija tajub teenust tarbides. See on lubadus tarbija jaoks.“

Alates sügisest näeb nii Aedese bränd kui koduleht uutmoodi välja – lisaks uuenenud identiteedile oleme kodulehel täiustanud pakutavate teenuste kirjeldusi ja kirjutanud põhjalikumalt ettevõttest. Aedes on viimase 6 aastaga oluliselt kasvanud – et nende muutustega sammu pidada, nägime vajadust värskendada kogu brändi strateegiat ja selle olemust.

Põhjalik uuenduskuur valmis CVI ehk korportatiivse visuaalse identiteedi projekti raames. Mida see kõik tähendab?

Nüüd näeb teistmoodi välja nii veeb, logo, tunnuslause kui ka kõik ülejäänud disainielemendid, mille kasutamise reeglid on kokku kogutud ühtsesse stiiliraamatusse.

Kuigi kodulehe üldises struktuuris suuri muutusi pole, on toimunud mõned sisulised täiustused:

  • lisasime portfooliosse erinevate projektide sorteerimise võimaluse
  • täiustasime ning optimeerisime blogi
  • muutsime pakutavate teenuste loetelu ning kirjeldused sisukamaks
  • kohandasime lehe mobiilisõbralikuks
  • ja seda kõike säilitades suures plaanis vana lehe info arhitektuuri

Uus identiteet jutustab tarbijale Aedese väärtustest, kommunikatsioonist, lubadustest ning toob välja eripära võrreldes teistega.

Ei midagi ebatavalist, kuid annab võrreldes vanaga siiski tunduvalt kaasaegsema eelhäälestuse, kas pole? 🙂

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
Progressive Web App – e-äride tulevik?
Progressive Web App’ist ehk PWA’st on olnud palju juttu erinevatel konverentsidel ja blogides, aga...
Loe lähemalt 24. jaanuar 2023
Külastajast kliendiks ehk kuidas chat kasvatab konversioone ja millist lahendust valida?
Aeg ajalt on Lumavi tiimi poole pöördutud soovituste saamiseks, mis peaks ühel e-poel kindlasti...
Loe lähemalt 17. jaanuar 2023
Scroll to top

Võta ühendust




    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.