’’Bränd on teadmine ja tunne, mida tarbija tajub teenust tarbides. See on lubadus tarbija jaoks.“
Alates sügisest näeb nii Aedese bränd kui koduleht uutmoodi välja – lisaks uuenenud identiteedile oleme kodulehel täiustanud pakutavate teenuste kirjeldusi ja kirjutanud põhjalikumalt ettevõttest. Aedes on viimase 6 aastaga oluliselt kasvanud – et nende muutustega sammu pidada, nägime vajadust värskendada kogu brändi strateegiat ja selle olemust.
Põhjalik uuenduskuur valmis CVI ehk korportatiivse visuaalse identiteedi projekti raames. Mida see kõik tähendab?
Nüüd näeb teistmoodi välja nii veeb, logo, tunnuslause kui ka kõik ülejäänud disainielemendid, mille kasutamise reeglid on kokku kogutud ühtsesse stiiliraamatusse.
Kuigi kodulehe üldises struktuuris suuri muutusi pole, on toimunud mõned sisulised täiustused:
- lisasime portfooliosse erinevate projektide sorteerimise võimaluse
- täiustasime ning optimeerisime blogi
- muutsime pakutavate teenuste loetelu ning kirjeldused sisukamaks
- kohandasime lehe mobiilisõbralikuks
- ja seda kõike säilitades suures plaanis vana lehe info arhitektuuri
Uus identiteet jutustab tarbijale Aedese väärtustest, kommunikatsioonist, lubadustest ning toob välja eripära võrreldes teistega.
Ei midagi ebatavalist, kuid annab võrreldes vanaga siiski tunduvalt kaasaegsema eelhäälestuse, kas pole? 🙂