• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Aedese uuenenud bränd ja koduleht

’’Bränd on teadmine ja tunne, mida tarbija tajub teenust tarbides. See on lubadus tarbija jaoks.“

Alates sügisest näeb nii Aedese bränd kui koduleht uutmoodi välja – lisaks uuenenud identiteedile oleme kodulehel täiustanud pakutavate teenuste kirjeldusi ja kirjutanud põhjalikumalt ettevõttest. Aedes on viimase 6 aastaga oluliselt kasvanud – et nende muutustega sammu pidada, nägime vajadust värskendada kogu brändi strateegiat ja selle olemust.

Põhjalik uuenduskuur valmis CVI ehk korportatiivse visuaalse identiteedi projekti raames. Mida see kõik tähendab?

Nüüd näeb teistmoodi välja nii veeb, logo, tunnuslause kui ka kõik ülejäänud disainielemendid, mille kasutamise reeglid on kokku kogutud ühtsesse stiiliraamatusse.

Kuigi kodulehe üldises struktuuris suuri muutusi pole, on toimunud mõned sisulised täiustused:

  • lisasime portfooliosse erinevate projektide sorteerimise võimaluse
  • täiustasime ning optimeerisime blogi
  • muutsime pakutavate teenuste loetelu ning kirjeldused sisukamaks
  • kohandasime lehe mobiilisõbralikuks
  • ja seda kõike säilitades suures plaanis vana lehe info arhitektuuri

Uus identiteet jutustab tarbijale Aedese väärtustest, kommunikatsioonist, lubadustest ning toob välja eripära võrreldes teistega.

Ei midagi ebatavalist, kuid annab võrreldes vanaga siiski tunduvalt kaasaegsema eelhäälestuse, kas pole? 🙂

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
Erply investeeris Lumavisse
Hea meel teavitada Lumavi partnerlusest kodumaise äritarkvara Erply’ga! Partnerluskokkuleppe käigus omandas Erply Software OÜ...
Loe lähemalt 05. aprill 2023
B2B Magento/Adobe e-äri lahendused
Oleme Lumavis kokku puutunud aastate jooksul väga paljude eri ärikliendi B2B müügilahenduste loomisega Magento...
Loe lähemalt 28. märts 2023
Scroll to top

Võta ühendust




    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.