• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Blogimise algtõed

Blogimine on saanud viimasel ajal väga populaarseks. Blogimise algtõed on lihtsad reeglid ja nipid, mis lihtsustavad blogi pidamist.

Blogisid peetakse erinevatel eesmärkidel – mõni märgib üles oma retsepte, teine oma lemmiku seiklusi, kolmas kirjutab reisipäevikut jne. Peale eraisikute on hoolega blogima asunud ka ettevõtted.

Erablogi

Blogisid luuakse mitmesugustel põhjustel. On neid, kes kasutavad seda oma mõtete kirjapanemiseks ja neid, kes kasutavad blogi suhtlemiseks. Suure hoo on sisse saanud erinevad toidu- ja käsitööblogid, kus inimesed vahetavad kogemusi ja jagavad nippe. Samuti leidub palju laste- ja lemmikloomablogisid, kus jälgitakse asjaosaliste arengut ja tegemisi. Internetipäeviku versiooni kasutavad sageli noored, kes panevad kirja oma päevasündmused.

Blogi eelis on võimalus muuta see vajaduse korral privaatseks, nii et seda näeb ainult kindel suhtlusring.

Eraisikule sobib hästi näiteks blogimisplatvorm Blogger.

Äriblogi

Ettevõtte üks tõhusamaid turundusviise on blogi pidamine. Selleks ei pea looma täiesti uut keskkonda – näiteks WordPressil on blogimisvõimalus juba sisse ehitatud. Äriblogi abil saab ettevõte hoida inimesi kursis oma tegemistega, lisada uudiseid, saata pühadetervitusi ja suhelda aktiivselt lugejatega.

Tulemuslik äriblogimine on aeganõudev töö, mille juures tuleb ettevõttel silmas pidada mitut nüanssi.

Esiteks peavad postitused olema teemakohased. Oma valdkonna piiridest ei tasu eriti kaugele minna.
Teiseks peab postituste sisu olema kergesti mõistetav ja otsimootorite jaoks korrektselt optimeeritud. Kui tunned, et jääd hätta, siis palka spetsialist, kes vaatab postituse üle ning kui vaja, siis toimetab seda sisuliselt ja keeleliselt.
Kolmandaks kirjuta võimalikult kaasahaaravalt, et inimestel tekiks tahtmine alustada arutelu.

Mida parema mulje äriblogi jätab, seda suurem kindlustunne lugejates tekib. Tänu sellele julgevad nad ettevõtet soovitada ka oma tutvusringkonnas. Nõnda hakkab ettevõtte kliendibaas tasapisi täienema – see aga tähendab, et blogimise põhieesmärk ongi saavutatud.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
product badge Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele...
Loe lähemalt 07. november 2024
hinnakujundus Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud...
Loe lähemalt 27. august 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.