• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Google Places

Trükkides Google’i otsinguaknasse mõne firma tegevusala või täpsema märksõna, ilmuvad ekraanile tulemused kohalike ettevõtete kohta ja nende kõrvale markeeritud kaart. Iseenesest on see ju suurepärane reklaam ärile –  kuidas aga saada oma firma otsitulemustes ettepoole?

Selleks on kaks põhilist võimalust. Võid sisestada oma firma andmed Kontakt.ee kataloogi – seda kataloogi kasutab Google info hankimiseks ja teatud märksõnade abil oled leitav. Teine ja ulatuslikum võimalus on lisada oma ettevõtte teave andmebaasi Google Places. Selle kaudu jõuadki Google Mapsi kaardile.

Mida pidada silmas, luues Google Places profiil?

  • Mine aadressile http://www.google.com/business/ ning alusta profiili loomist. Kui Sinu firmal ei ole veel gmail.com aadressi, siis nüüd on see vajalik
  • Lisa profiilile firma aadress, sest Google kuvab ettevõtteid, mille aadressiks on märgitud linn, mille kohta midagi otsiti
  • Vali hoolikalt välja kuni viis kategooriat, mille märksõnade otsitulemuste hulgas soovid oma ettevõtet näha. Märkides üheks kategooriaks ingliskeelse sõna (hotel, restaurant), ilmub see näiteks Tallinnas asuvas arvutis tehtud otsingus automaatselt eespool
  • Kasuks tuleb see, kui ettevõte asub kesklinna lähedal. Tulevikus peab Google tähtsamaks neid tulemusi, mis asuvad otsija lähedal – sellise eristuse teeb võimalikuks GPS-iga nutitelefoni kasutamine guugeldamisel
  • Oluline on lisada pilte, sest nii võidad usaldust oma klientide hulgas ja näitad ka Google’ile, et Sinu firma on tõsiseltvõetav. Sama kehtib videotega
  • Kasuta lisaväljades mitmesuguseid märksõnu, mis on seotud firmaga
  • Mida vanem on ettevõtte profiil Google Places’ises, seda usaldusväärsemaks Google seda peab

Millest hoiduda?

  • Ära varja oma firma aadressi – see on üks peamisi tegureid
  • Ära lisa samale aadressile mitut sama tegevusalaga firmat, vaid loo igaühele eraldi konto
  • Ühel ettevõttel olgu ainult üks profiil
  • Kategooriates ära kasuta kohanimesid
  • Kirjuta täpne ettevõtte nimi ning ära lisa selle juurde ebamääraseid märksõnu ega ka ettevõtte asukohale osutavat kohanime, mis ei ole tegelikult ettevõtte nime osa
Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
AI e-poes. Soovitused e-poodnikele ja Lumavi senine kogemus
Tegime hiljuti AI teemalise mini-seminari kus tutvustasime väikesele grupile enda arvamust AI kasutamise osas...
Loe lähemalt 16. aprill 2024
Decora front page Case study: Decora välise sortimendi automatiseerimine
Kes ei tunneks Decorat? Eesti üks tuntuim ehituspoe bränd, mis põhineb kodumaisel kapitalil.  Lumavi...
Loe lähemalt 09. aprill 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.