• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Mobiilisõbralike e-poodide olulisus

Mobiilisõbralikud e-poed – Kui vaadata üleüldist statistikat Euroopa inimeste internetikasutusest, selgub, et viimase aasta jooksul on 45% veebilehtede külastustest tehtud mobiilist või tahvelarvutist. Kuigi hetkel veel ületab arvutikasutus mobiilikasutuse, on arvutite populaarsus viimase nelja aastaga langenud tervelt 25%.

Juuresolevalt graafikult on näha, et mobiilisõbralikud e-poed on aeglaselt, kuid kindlalt ülespoole liikumas.

mobiilisõbralikud e-poed

Statistika haaret laiendades ilmneb, et kogu maailma lõikes külastatakse veebilehti rohkem mobiilsetest seadmetest ning seda lausa 55% ulatuses. Julgemad ennustajad väidavad, et 2019. aastaks võib mobiili „turuosa“ tõusta 79 protsendini.

Kui vaadata eelpool mainitud numbreid, siis piltlikult iga kolmas inimene kasutab e-poe sirvimiseks mobiili. See näitab, kuivõrd oluline on omada e-poodi, mis on optimeeritud mobiilide ja tahvelarvutite jaoks. Kui klient saab mobiilis e-poodi külastades ebameeldiva kogemuse, on väga suur tõenäosus, et see külastus jäi viimaseks, mis omakorda tähendab ka potentsiaalsest müügitulust ilmajäämist.

Millised tunnused on mobiili jaoks optimeeritud e-poel?

  • Loetav tekst
  • Skaleeruvus – ekraani suuruse järgi kohanduv sisu (pildid, tootevaated, checkout jm)
  • Puuteekraanil on lihtne toiminguid teha – st nupud ei asetse liiga lähestikku jm
  • Lehtede laadimine ei võta liialt aega
  • Info peab olema kiiresti leitav

Kokkuvõtvalt tunneb optimeeritud veebisait ise ära, millisest seadmest seda vaadatakse ning kohandab kogu oma sisu vastavalt sellele nii, et see oleks loetav, arusaadav ning leht kergesti kasutatav.

Lisaks annab optimeeritus võimaluse tõusta Google otsingutulemustes kõrgemale kohale. Google hindab alates 2015. aastast e-poe mobiilisõbralikkust ning nende tulemuste järgi tõstetakse leht mobiilis tehtud otsingu tulemustes ettepoole. Google hakkab veebilehti tulevikus indekseerima nende mobiilivaadete järgi.

Lähemat aimu sellest, milliseid seadmeid just Sinu kliendid kasutavad, saab läbi Google Analytics analüüsitööriistade.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
Lumav ERPLY Tellimiskeskkond ärikliendile – Erply ja Lumavi koostööprojekt
Meie käest on palju küsitud, milliseid lahendusi oleme koostöös Erplyga tegemas. Hea meel on...
Loe lähemalt 08. november 2023
“Käibemaks 22” ehk kuidas tagada (sujuv) maksumäära muudatus oma e-poes?
Üha kiirenevalt muutuvat maailma pelgavatele ettevõtjatele on kunagisel USA presidendil Benjamin Franklinil lohutav sõnum:...
Loe lähemalt 02. november 2023

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.