Must reede ja hüljatud ostukorvid

29. novembril toimub suur ostlemise päev Must Reede. Termin “Must Reede” (ing k. Black Friday) sai jaemüügi mõistes alguse 1960. aastate Ameerikast, et tähistada jõuluostude hooaja algust. Termin “must” viitab sellele, et poed läksid “mustast” “punaseks”: tol ajal tehti raamatupidamist käsitsi ning punane tint tähistas kahjumit ja must kasumit. Alates Macy tänupühade paraadide algusest 1924. aastal, on tänupühale järgnev reede tuntud kui mitteametlik jõuluostude hooaja algus, ja seda nimetataksegi Mustaks Reedeks.

Panime oktoobris kokku viimase hetke e-poe kontrollnimekirja, mida järgides veeb suurmüügi hooajaks töökorda saada. Tõime välja ka meie lemmiktööriistad kasutajakogemuse analüüsimiseks nagu Google Analytics ja Hotjar, kes mõlemad on Internet Retailer 2020 TOP 1000 veebianalüütika tabelis 1. ja 5.ndal kohal. Loe blogi postitust siit →

Millele me pikemalt postituses ei peatunud, olid hüljatud ostukorvi e-kirjad ja nende automatiseerimine. Eesti E-kaubanduse Liidu hommikuseminaril rääkisime automaatturundusest ja tutvustasime meie partnerite lahendusi Klevu’lt, Custobar’ilt ja Nosto’lt (Internet Retailer 2020 TOP 1000 personaliseerimises 6.koht). 

Barilliance’i statistika andmetel oli 2017. aasta Musta Reede hüljatud ostukorvide keskmine määr globaalselt 72.5%, lauaarvutis 67.1%, tahvelarvutis 70.0% ja mobiilis 77.8%. Miks klient ostukorvi hülgab? Mida on vaja teha selleks, et klient ostukorvi ei hülgaks? Kuidas luua tulemuslik hüljatud ostukorvi e-kiri? Millised on meie lemmiknäited üle maailma? 

Kõikidele nendele küsimustele leiad vastuse meie Valge raamatu sarja esimesest osast “Hüljatud ostukorv”.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
Personaliseeritud omnichannel kliendikogemuse loomine nostoga Personaliseeritud omnichannel kliendikogemuse loomine AI-ga
Igapäevaselt kogume oma külastajate kohta suurel hulgal andmeid, nende oskuslik kasutus annab aga võimaluse...
Loe lähemalt 05. märts 2020
Automaatturunduse tööriistad ja praktiline rakendamine seminar Hommikuseminar: “Automaatturunduse tööriistad ja rakendamine e-äris”
6.mail toimub Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, 10130 Tallinn) Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Lumav Commerce’i poolt...
Loe lähemalt 26. veebruar 2020

Anname teada, et Lumavi meeskond töötab turvaliselt kodukontoris. Pakume kõikidele oma klientidele tehnilist ja ärilist tuge ka tänasel keerulisel ajal, eriti kui füüsilised kauplused on suletud ning kogu müük liigub e-kanalitesse. Kui Sa aga pole veel klient ja vajad kiirelt e-äri lahendust või tuge, võta meiega ühendust siit.

Tervist soovides! Lumavi meeskond

Scroll to top

Võta ühendust





Lumav - Magento Partner

Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.