• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

myOCCO

OCCO missiooniks on digitaliseerida sisustusmaailma ja teha hea disainiga mööbel kättesaadavaks kõigile. Tema klientideks on bürood, hotellid, restoranid, üürikinnisvara, meditsiiniasutused, haridusasutused ja avalik sektor.

OCCO Lumav

Väljakutsed

Varasemalt oli loodud võimekas toodete konfiguraator arhitektidele, mis võimaldas kuni viimse detailini iga mööblieset viimistleda. Kuna OCCO tooted võeti turul hästi vastu, tekkis järjest rohkem ka era- ja väikeärikliente, mis väikeste tellimustega kasvatas müügimeeste koormust. 

Tooteid oli  koos variatsioonidega kokku sadu tuhandeid (üle 10’000 plaaniti e-poodi tuua) ning brände ligi 100. Äritarkvarana kasutab OCCO Erply’t, kuid kogu tooteinfo oli PDF’is ja infot väga palju.

Kuna OCCO pakub premium tooteid ja kliendid keskmisest nõudlikumad oli väga oluline tulla välja hea lahendusega ja et lehel pakutav kliendikogemus ületaks ootused. Sealhulgas mobiilse vaate loomine, kuna enamik mööblit müüvaid ettevõtteid seda ka kasutab.

 

OCCO sooviks oli luua lahendus teenindamaks suuremat hulka kliente ja luua alus ärikasvuks.

Lahendus

Uue e-äri nullist ehitamiseks viidi kõigepealt koostöös konsultatsioonipartneriga ellu ärianalüüsi projekt, kus puudutati e-äri olulisemaid osi (ladu, logistika, klienditeenindus, turundus), analüüsiti konkurente ja püstitati eesmärgid.

Selle põhjal loodi tehniline lähteülesanne, anti sisend disainiks ning alustati disainilahenduse teostamist.

Omnichannel kogemuse pakkumiseks e-poes loodi koostöös Erply’ga ambitsioonikas liidestuse projekt – lisaks toodetele, kategooriatele, laole ja tellimustele liidestati ka kliendid, aadressid ja tellimuste staatused. Eraldi pöörati rõhku maatrikstoodete loomisele ja liidestamisele.

Suure hulga toodete haldamiseks aidati kliendil panna paika tooterikastamise protsessid ning võeti kasutusele PIM (Product Information Management), milles saab mugavalt hallata kogu tooteinfot, sealhulgas pilte ja konfigureeritavaid tooteid.

Parima mobiilse kogemuse pakkumiseks loodi e-poe front-end vaated uudsele Google’i poolt initsieeritud tarkvarale Progressive Web Apps (PWA). See tähendab ühte tehnoloogilist lahendust nii veebilehe kui äpi parimate külgede ärakasutamiseks. myOCCO uut lehte on võimalik äpina alla laadida ja soovi korral rakendada ka muid PWA plusse nagu push notification’id ja offline browsing.

myOCCO e-pood jõudis valmis algselt kokkulepitud tähtajaks. Tööd jätkuvad e-poe silumisega ning uute lahenduste loomisega nii Magento e-poe kui Erply äritarkvara baasile.

Lumavi klient aastast 2021 – täname!

Occo e-pood on saanud tuule tiibadesse. Lumav oskab soovitada äriks kasulikke lahendusi.

Ander Sõõrumaa

OCCO Holding OÜ CEO

Gardenhouse24 Devices
Gardenhouse24
Eesti puidu väärtustamine ja hea kodumaise toodangu viimine välisturgudele on Garendhouse24 südameasjaks.
OCCO Lumav
myOCCO
OCCO missiooniks on digitaliseerida sisustusmaailma ja teha hea disainiga mööbel kättesaadavaks kõigile.
Loverte PWA Lumav
Loverte
Loverte on suurim parfümeeriakaupu, kosmeetikat ja ehteid müüv e-pood Baltimaades.

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.