Digiturundus
Soovid oma äri digitaliseerida või uuendada
ning müügi tulemusi parandada?
„Ma hindan Lumavit väga kõrgelt, sest ma tundsin, et kogu aeg mõeldakse Decoraga kaasa ja oli ühine huvi reaalset tulemuste kasvu näha“
Grete Allik, Decora AS E-kaubanduse strateegiline juht

Vajad kiiresti e-lahendust?
Sõltuvalt kodulehe või e-poe ärilistest vajadustest valime vastava platvormi. Pakume e-poe loomiseks kiirlahendust (MVP) selleks, et e-äriline lahendus võimalikult kiiresti püsti panna ning alustada kasvu tootmist.
Tänases kriisi olukorras on oluline olla paindlik, nutikas ning kiiresti kohanduv. Üha enam kaupmehi jõuavad järeldusele, et jätkusuutlikuks äritegevuseks on vajalik investeerida e-lahendusse. Kui sul ei ole veel kodulehte, e-poodi või vajad abi olemasoleva lahenduse täiustamiseks, võta meiega ühendust ning oleme abiks igas e-äri etapis.



Kuidas haarata sihtgruppide tähelepanu ja tekitada suhtlus?
Meie lahendus: andmete kogumine, e-posti turundus,sisu loome, A/B testid, turundus influencer‘itega, sotsiaalmeedia reklaamid, display reklaamid, SEO

Kuidas olla atraktiivne potentsiaalsetele klientidele?
Meie lahendus: andmete kogumine,
case study’id, sisu loome, PR,
sotsiaalmeedia reklaamid,
retargeting, chat bots
„Erakordne aeg nõuab kiireid otsuseid ja otsustavat tegutsemist – ootama jäämine on tagasiminek. Meie jaoks on tegemist ebastandartse, kuid ilmselt kõige kiiremini end ära tasuva projektiga, mis samal ajal pakub ka reaalset väärtust meie kogukonnale. Hindan Lumavi meeskonna kaasamõtlemist ja vastutulekut lahenduse loomisel! Jätkame lahenduse edasiarendamist.“
Mait Mäesalu, Coop e-kaubanduse juht

e-pood, e-poe tegemine, e-poe valmistamine, e-poe platvorm, e-poe lahendus, e-kaubandus, epood, veebilehe tegemine, kuidas teha e-poodi, e-poe arendus, veebilahendused, veebipoe loomine, veebipoe tegemine, e-pood loomineveebilehe valmistamine, e-pood loomine
Kuidas saame sinu ettevõtet kasvule aidata?
Tänasel päeval tagab edu oskus paista silma lõputute digiturunduslike pakkumiste seas. Meie tiimi kuuluvad oma valdkonna tugevaimad pikaajalise kogemusega spetsialistid, kes aitavad luua äristrateegiat ning seda ellu viia erinevates kanalites.
Teades ärilisi eesmärke ning luues kasutajatega läbi testitud ning tehniliselt võimeka e-äri kanali oskame olla nõu ja jõuga abiks ka selle käivitamisel või/ning kasvatamisel.
Järjest tiheneva konkurentsiga turul on oluline, et ettevõtjal oleks loodud ärikontseptsioon enne arenduse alustamist. Lumav on välja töötanud erinevatel metoodikatel baseeruva ja end praktikas tõestanud ärianalüüsi meetodi. Selle tulemusena luuakse kliendile äriplaan, mis hõlmab lisaks arendustegevustele ka turundustegevusi ning pannakse paika ettevõtte sisesed mõõdikud protsessi jälgimiseks.

Digiturundusstrateegia sh automaatturundus
Kui eelnevalt traditsioonilises turunduses keskenduti ettevõttele ja tema eesmärkidele siis digimaailmas on võtmesõnaks kliendikeskne turundamine. Tähelepanu alla on klient, tema vajadused.
Koostame üheskoos turundusstrateegia kliendiandmete kogumiseks, kliendi enda külge kinnistamiseks läbi lojaalsuse ja sisu ning usaldusliku suhte loomise. Selleks paneme kokku kasutaja teekonnad erinevates kanalites ning kasutame vajalikke turundusvahendid nt SEO, toote, teenuse sisu, blogi, sotsiaalmeediaturundus, maandumislehed, tänan-lehed, email marketing, ning kliendirahulolu ja seome selle üheks tervikuks.
Selleks, et kõiki neid samme ühildada kasutame automaatturunduse vahendeid Mailchimp ja Custobar.


Mitmendal leheküljel positsioneerub sinu veebileht Google’is?
Pakume SEO analüüsi ja optimeerimist veebilehtedele ja e-poodidele. Kaardistame veebilehe hetke seisu ning selle tulemil prioritiseerime tooted/teenused. Teostame märksõnade analüüsi, mille põhjal luua sisu ja suurendada veebilehe nähtavust otsingumootorites ning tõsta lehe SEO väärtust. Loe lähemalt SEO optimeerimisest meie blogist.
Seniks aga kuni ehitame üles parimaid positsioone Sinu lehele aitame tulla esile läbi detailselt planeeritud kliendivajadustele suunatud otsingureklaamidele: Youtube, Gmail, Display ja otsingumootori reklaamid (Google Ads).

SEO paketid
Search engine optimization (SEO) on protsess, milles suurendatakse veebilehe orgaanilise
liikluse kvantiteeti ja kvaliteeti, parandades veebi nähtavust otsingumootorites.
Pakett I
Tehniline audit
Tehnilise auditi käigus teostatakse kliendilehel esialgne analüüs kasutades tehnilisi vahendeid.
Analüüsi käigus vaadatakse lehekülgede URL-ide, tiitlite ja meta description-ite optimaalseid pikkuseid, duplikaate, standarditele vastavust vastavust lehega jpm.
Pakett II
Keyword ja konkurentide analüüs
Keyword analüüsi pannakse kokku kokkulepitud tootekategooriate prioriteetsed keyword’id tekstide, title’ite loomeks ja rikastuseks.
Analüüsi aluseks võetakse sisemised ja välised otsingud ning leitud tulemused seatakse prioriteetsuse järjekorda kasutajate otsingute põhjal.
Konkurentide analüüsi käigus uuritakse süvitsi konkurente. Konkurentideks loetakse neid, kes otsi sõnades samade fraasidega esile tulevad.
Pakett III
Strateegia
Strateegia loomine leitud keyword’id vs turuseis konkurentide lõikes.
Pakett IV
Tehniline audit, keyword analüüs ja strateegia
Tehnilise auditi käigus teostatakse kliendilehel esialgne analüüs kasutades tehnilisi vahendeid.
Keyword analüüsi pannakse kokku kokkulepitud tootekategooriate prioriteetsed keyword’id tekstide, title’ite loomeks ja rikastuseks.
Konkurentide analüüsi käigus uuritakse süvitsi konkurente.
Strateegia loomine leidud keyword’id vs turuseis konkurentide lõikes.

Sotsiaalmeedia strateegia loomine

Sotsiaalmeedia sisuhaldus

Kampaaniate loomine

Facebook Pixel’i ja Catalog’i haldus
Facebook Pixel paketid
Pakett I
Facebook Pixel seadistus
Facebook Pixel kogub analüütikat veebilehe kasutatavuse kohta. Täpsemate andmete kogumiseks on võimalik määratleda event’e. Facebook Pixel’i peamiseks kasuteguriks on Facebook, Instagram ja Messenger reklaamide loomine.
Tänu Pixel’ile saame täpselt sihtida reklaame kasutajatele, kes on meie lehte külastanud või sooritanud kindla tegevuse.
Pakett II
Standard & Custom events
Facebook Pixel events (sündmused) on mõeldud spetsiifiliste tegevuste andmete kogumiseks. Facebook Pixel pakub 12 erinevat standard sündmust.
Lisaks standard sündmustele on võimalik luua eri sündmusi, vastavalt ärilistele vajadustele.
Pakett III
Facebook Catalog
Facebook’i kataloog on Pixel’ist eraldi seisev tööriist, mis võimaldab e-poe tooted ühendada Facebook’iga selleks, et luua reklaame ja kuvada tooteid Facebook’i ja Instagrami lehel.
Facebook Pixel’it ja kataloogi on võimalik omavahel ühendada analüütika kogumiseks.
Remarketingstrateegia
Läbi automaatturunduse on võimalik koostada ägedaid ja toimivaid remarketingi ehk kliendi tagasikutsumise kampaaniaid. Aitame kokku panna just enim ärikasvu tagavad remarketingi võimalused kõikides kanalites.
Analüüsime ja optimeerime neid igapäevaselt digikanalite lõikes. Lisaks pakume erinevaid turunduskoolitusi ja konsultatsioone.


Kuidas turundada erinevatele sihtrühmadele?
Meie lahendus: automaatturundus, display reklaamid, SEO, e-posti turundus, märksõnade analüüs, A/B testimine

Kuidas jõuda võimalike
potentsiaalsete klientideni?
Meie lahendus: PPC, tehniline SEO, sotsiaalmeedia reklaamid,
display reklaamid
Visuaalse käitumise analüüsimine
Kasutajate visuaalse käitumise analüüsiga näeme, kuidas erineb kasutaja käitumine vastavalt seadmele, kui palju tehakse vale klikke, palju kasutatakse otsingut, kui kaugele lehel keritakse, millised on populaarsemad menüü elemendid/kategooriad.

Miks on oluline kasutaja visuaalse käitumise analüüsimine?
Lumav’is kasutame Hotjar’i kasutajaliidese analüüsimiseks nii e-äri analüüsi kui ka kasutajaliidese disaini loomisel. Oluline on jälgida kasutajaliidest ka pärast selle uuendamist, testimaks uut lahendust ja avastamaks võimalike uusi kitsaskohti. Näiteks: Kas kliendid jäävad uues lahenduses hätta? Kas sõnastused on ebaselged? Millised bännerid mõjuvad paremini?
Vajad abi kasutajaliidese analüüsimisega?

Hotjar paketid
Pakett I
Seadistus ja koolitus
Pakett sisaldab tracking code’i seadistamist e-poele ja esmaste seadistuste tegemist Hotjar’i keskkonnas. Hotjar’is luuakse esimesed heatmap’id, aktiveeritakse külaliste salvestamine, luuakse vormide analüüs ning kokkuleppel tagasiside vormid. Lisaks koolitus või konsultatsioon Hotjar’i võimalustest ja kasutusest.
Pakett II
Ühekordne analüüs
Pakett sisaldab Hotjari javascript trigger’ite loomist ja nende tehnilist paigaldust, kahe heatmap’i süva analüüsi ning külastajate video salvestuste analüüsi. Video analüüsi aluseks on Hotjar’i Basic paketis lubatud 300 videot. Analüüsi tulemustest valmib visuaalne PowerPoint esitlus tulemustest koos parandus ettepanekutega.
Pakett III
Igakuine analüüs
Pakett sisaldab igakuist analüüsi kasutades kokkulepitud Hotjar’i võimalusi (heatmaps, videod, vormid, funnels, tagasiside vormid). Tehakse ajurünnakuid mõõdikute paika panemiseks, püstitatakse hüpoteese ning analüüsitakse tulemusi koos kaupmehega. Võimalik kaasata strateegiline digiäri konsultant.
Kasutajaliidese loomine
E-äri analüüs on nagu vundament, mille peale rajatakse kogu kasutajaliides ja disain, mille põhjal teostatakse tehniline analüüs arendusfaasis. Selles etapis kaardistatakse kliendi põhiline käitumisharjumus, ettevõtte ärilised eesmärgid, olulised kasutajakogemuse funktsionaalsused (nt kasutades Google Analytics’it), omnichannel’i turundusstrateegia ning sisukaart ja struktureerimine.
Ärianalüüsi tulemil luuakse esmased prototüübid, mis on esialgsed visandid näidistekstidega. Prototüübi eesmärk on analüüsida sisulisi faktoreid: kas seda lahendust on mugav kasutada igas seadmes, kas ostuprotsess on kergesti arusaadav ja lihtne.
Disaini loomisel lähtutakse brändist, e-äri parimatest praktikatest, uusimast tehnoloogiast ja läbiviidud ärianalüüsist. Väga suurt rõhku tuleks panna mobiilsete seadmete kasutajaliidesele, kuna järjest rohkem tehakse oste just mobiili kaudu või alustatakse oma otsinguid seal. Koos disainivaadetega tuleks luua ühtne visuaal, mida järgitakse turunduskanalites (nt MailChimp, Facebook, muud reklaamid). Selle jaoks luuakse ettevõttele visuaalne identiteet CVI, mis sisaldab värvide kasutust, nuppude, ikoonide ning graafika stiile jms.

Meie teenused
Lumav pakub e-äri terviklahendusi, olles abiks igas e-äri elutsüklis alustades
analüüsist, disainist, arendamisest ning lõpetades hooldusega.

E-äri analüüs

Kasutajaliides ja disain

Tehniline analüüs

Magento 2 arendus

Liidestus ERP/PIM

E-poe hooldus

Koolitused ja nõustamine
