• et
    • en
    • fi

Tulemusliku e-äri loomine

Digiturundus

Tulemuslikud e-äri lahendused –
e-pood, teenuse koduleht

Koos Lumaviga on toimiva ja jätkuvalt kasvule suunatud e-äri lahenduse loomine selge, lihtne ja arusaadav. Oleme usaldusväärne, äriliselt kaasamõtlev tehniline arenduspartner, kelle eesmärk on e-lahendusi luues tagada kliendile ärikasv läbi tehnilise lahenduse kvaliteedi ja ärilise nõuandlikkuse ning digiturundusliku kasvu häkkimise. Aitame oma partneritel äri edendada esimesest sammust alates.

Ühist koostööd alustame alati hetkeolukorra analüüsiga ja paneme kokku sellest tuleneva strateegia ehk edasise tegevuskava, mis aitab turul eristuda. Edasi liigume disaini, arendusse ning teostame nii tehnilise lahenduse testimist kui ka A/B testimist kui ka reaalsete klientidega loodud lahenduse testimist. Vajadusel aitame kaasa sisuhaldusega sh tekstide loomise, piltide ja video tootmisega. Kui lahendus on turunduseks valmis loome üheskoos digiturunduse strateegia, mis hõlmab kasvule viivaid tegevusi sh tunneme endid nagu kala vees automaatturunduse juurutamisel ning selle haldamisel.

Aitame sinu e-äril kasvada igal sammul. Kõiki töid teostame eesti, soome, vene ja inglise keeles.

Soovid oma äri digitaliseerida või uuendada
ning müügi tulemusi parandada?

„Ma hindan Lumavit väga kõrgelt, sest ma tundsin, et kogu aeg mõeldakse Decoraga kaasa ja oli ühine huvi reaalset tulemuste kasvu näha“

Grete Allik, Decora AS E-kaubanduse strateegiline juht

Decora Lumav

Vajad kiiresti e-lahendust?

Sõltuvalt kodulehe või e-poe ärilistest vajadustest valime vastava platvormi. Pakume e-poe loomiseks kiirlahendust (MVP) selleks, et e-äriline lahendus võimalikult kiiresti püsti panna ning alustada kasvu tootmist.

Tänases kriisi olukorras on oluline olla paindlik, nutikas ning kiiresti kohanduv. Üha enam kaupmehi jõuavad järeldusele, et jätkusuutlikuks äritegevuseks on vajalik investeerida e-lahendusse. Kui sul ei ole veel kodulehte, e-poodi või vajad abi olemasoleva lahenduse täiustamiseks, võta meiega ühendust ning oleme abiks igas e-äri etapis.

Lumavi tugevused digiturundus
magento shopify wix voog
Title

Kuidas haarata sihtgruppide tähelepanu ja tekitada suhtlus?

Meie lahendus: andmete kogumine, e-posti turundus,sisu loome, A/B testid, turundus influencer‘itega, sotsiaalmeedia reklaamid, display reklaamid, SEO

Title

Kuidas olla atraktiivne potentsiaalsetele klientidele?

Meie lahendus: andmete kogumine,
case study’id, sisu loome, PR,
sotsiaalmeedia reklaamid,
retargeting, chat bots

„Erakordne aeg nõuab kiireid otsuseid ja otsustavat tegutsemist – ootama jäämine on tagasiminek. Meie jaoks on tegemist ebastandartse, kuid ilmselt kõige kiiremini end ära tasuva projektiga, mis samal ajal pakub ka reaalset väärtust meie kogukonnale. Hindan Lumavi meeskonna kaasamõtlemist ja vastutulekut lahenduse loomisel! Jätkame lahenduse edasiarendamist.“

Mait Mäesalu, Coop e-kaubanduse juht

Coop kriisivaru Lumav

E-äri kasv läbi digiturunduse
ja kasvuhäkkimise

Lisaks toimivale e-lahendusele on oluline olla nähtav igas digikanalis. Aitame kaasa ettevõtte brändi loomisele ja arendamisele viies brändi digikeelde. Analüüsime ettevõtte hetkelist olukorda ning loome äriliste vajaduste ja eesmärkide põhise digistrateegia digikanalite lõikes. Lisaks strateegiale pakume digiturundusstrateegia teostust ja haldust.

Kasvuhäkkimine aitab tõhustada turundusse investeeritud summa tootlikkust. Koostöös kliendiga seame eesmärgid ja töötame läbi kogu turunduskanali leidmaks parimad viisid tagamaks ettevõtte kasv. Iga samm teostatakse läbi analüüsi.

Kuidas saame sinu ettevõtet kasvule aidata?

Tänasel päeval tagab edu oskus paista silma lõputute digiturunduslike pakkumiste seas. Meie tiimi kuuluvad oma valdkonna tugevaimad pikaajalise kogemusega spetsialistid, kes aitavad luua äristrateegiat ning seda ellu viia erinevates kanalites.

Teades ärilisi eesmärke ning luues kasutajatega läbi testitud ning tehniliselt võimeka e-äri kanali oskame olla nõu ja jõuga abiks ka selle käivitamisel või/ning kasvatamisel.

Järjest tiheneva konkurentsiga turul on oluline, et ettevõtjal oleks loodud ärikontseptsioon enne arenduse alustamist. Lumav on välja töötanud erinevatel metoodikatel baseeruva ja end praktikas tõestanud ärianalüüsi meetodi. Selle tulemusena luuakse kliendile äriplaan, mis hõlmab lisaks arendustegevustele ka turundustegevusi ning pannakse paika ettevõtte sisesed mõõdikud protsessi jälgimiseks.

5d

Toodete ja teenuste sisuloomine ning rikastamine

Iga e-äri suurim tugevus on selle sisu. Sisu tuleb luua atraktiivsena nii tekstilises, pildilises kui videovormis. Selleks aga on vajalik teada, mida soovib just Sinu klient. Aitame panna kokku toote/teenuse loomise protsessi, leiame efektiivse tehnilise lahenduse ning pakume välja toodete esitluse sealhulgas arvestades just Sinu klientide soove. Viime digitaalmaailmas kokku äri ja kliendid.

Digiturundusstrateegia sh automaatturundus

Kui eelnevalt traditsioonilises turunduses keskenduti ettevõttele ja tema eesmärkidele siis digimaailmas on võtmesõnaks kliendikeskne turundamine. Tähelepanu alla on klient, tema vajadused.

Koostame üheskoos turundusstrateegia kliendiandmete kogumiseks, kliendi enda külge kinnistamiseks läbi lojaalsuse ja sisu ning usaldusliku suhte loomise. Selleks paneme kokku kasutaja teekonnad erinevates kanalites ning kasutame vajalikke turundusvahendid nt SEO, toote, teenuse sisu, blogi, sotsiaalmeediaturundus, maandumislehed, tänan-lehed, email marketing, ning kliendirahulolu ja seome selle üheks tervikuks.

Selleks, et kõiki neid samme ühildada kasutame automaatturunduse vahendeid Mailchimp ja Custobar.

inbound marketing digiturundus
digital

Otsingutes esile tulek

Ajal, mil enamik inimesi sooritab oste internetis on oluline oma e-äri lahendus optimeerida otsingumootoritele. Oluline on vaadata ostutrendide muutuseid ning kuidas on muutunud toodete ja teenuste tarbimine.

Mitmendal leheküljel positsioneerub sinu veebileht Google’is?

Pakume SEO analüüsi ja optimeerimist veebilehtedele ja e-poodidele. Kaardistame veebilehe hetke seisu ning selle tulemil prioritiseerime tooted/teenused. Teostame märksõnade analüüsi, mille põhjal luua sisu ja suurendada veebilehe nähtavust otsingumootorites ning tõsta lehe SEO väärtust. Loe lähemalt SEO optimeerimisest meie blogist.

Seniks aga kuni ehitame üles parimaid positsioone Sinu lehele aitame tulla esile läbi detailselt planeeritud kliendivajadustele suunatud otsingureklaamidele: Youtube, Gmail, Display ja otsingumootori reklaamid (Google Ads).

SEO Strateegia digiturundus

SEO paketid

Search engine optimization (SEO) on protsess, milles suurendatakse veebilehe orgaanilise
liikluse kvantiteeti ja kvaliteeti, parandades veebi nähtavust otsingumootorites.

Pakett I

Tehniline audit

Tehnilise auditi käigus teostatakse kliendilehel esialgne analüüs kasutades tehnilisi vahendeid.

Analüüsi käigus vaadatakse lehekülgede URL-ide, tiitlite ja meta description-ite optimaalseid pikkuseid, duplikaate, standarditele vastavust vastavust lehega jpm.

Pakett II

Keyword ja konkurentide analüüs

Keyword analüüsi pannakse kokku kokkulepitud tootekategooriate prioriteetsed keyword‘id tekstide, title‘ite loomeks ja rikastuseks.

Analüüsi aluseks võetakse sisemised ja välised otsingud ning leitud tulemused seatakse prioriteetsuse järjekorda kasutajate otsingute põhjal.

Konkurentide analüüsi käigus uuritakse süvitsi konkurente. Konkurentideks loetakse neid, kes otsi sõnades samade fraasidega esile tulevad.

Pakett III

Strateegia

Strateegia loomine leitud keyword‘id vs turuseis konkurentide lõikes.

Pakett IV

Tehniline audit, keyword analüüs ja strateegia

Tehnilise auditi käigus teostatakse kliendilehel esialgne analüüs kasutades tehnilisi vahendeid.

Keyword analüüsi pannakse kokku kokkulepitud tootekategooriate prioriteetsed keyword‘id tekstide, title’ite loomeks ja rikastuseks.

Konkurentide analüüsi käigus uuritakse süvitsi konkurente.

Strateegia loomine leidud keyword‘id vs turuseis konkurentide lõikes.

Sotsiaalmeediaturundus

Sotsiaalmeedia turundus on kiirelt arenev valdkond. Hoiame endid viimaste trendidega kursis eriti, mis puudutab tehnilist oskust ning pakume omalt poolt sotsiaalmeedia täispaketti

Title

Sotsiaalmeedia strateegia loomine

Title

Sotsiaalmeedia sisuhaldus

Title

Kampaaniate loomine

Facebook Pixel’i ja Catalog’i haldus

Facebook Pixel paketid

Pakett I

Facebook Pixel seadistus

Facebook Pixel kogub analüütikat veebilehe kasutatavuse kohta. Täpsemate andmete kogumiseks on võimalik määratleda event’e. Facebook Pixel’i peamiseks kasuteguriks on Facebook, Instagram ja Messenger reklaamide loomine.

Tänu Pixel’ile saame täpselt sihtida reklaame kasutajatele, kes on meie lehte külastanud või sooritanud kindla tegevuse.

Pakett II

Standard & Custom events

Facebook Pixel events (sündmused) on mõeldud spetsiifiliste tegevuste andmete kogumiseks. Facebook Pixel pakub 12 erinevat standard sündmust.

Lisaks standard sündmustele on võimalik luua eri sündmusi, vastavalt ärilistele vajadustele.

Pakett III

Facebook Catalog

Facebook’i kataloog on Pixel’ist eraldi seisev tööriist, mis võimaldab e-poe tooted ühendada Facebook’iga selleks, et luua reklaame ja kuvada tooteid Facebook’i ja Instagrami lehel.

Facebook Pixel’it ja kataloogi on võimalik omavahel ühendada analüütika kogumiseks.

Remarketingstrateegia

Läbi automaatturunduse on võimalik koostada ägedaid ja toimivaid remarketingi ehk kliendi tagasikutsumise kampaaniaid. Aitame kokku panna just enim ärikasvu tagavad remarketingi võimalused kõikides kanalites.

Analüüsime ja optimeerime neid igapäevaselt digikanalite lõikes. Lisaks pakume erinevaid turunduskoolitusi ja konsultatsioone.

remarketing
Title

Kuidas turundada erinevatele sihtrühmadele?

Meie lahendus: automaatturundus, display reklaamid, SEO, e-posti turundus, märksõnade analüüs, A/B testimine

Title

Kuidas jõuda võimalike
potentsiaalsete klientideni?

Meie lahendus: PPC, tehniline SEO, sotsiaalmeedia reklaamid,
display reklaamid

Kasutajaliidese analüüs ja parendused

Kasutajaliidese analüüsimiseks ja kasutajate käitumise kaardistamiseks kasutame Hotjar’i. Hotjar’iga näeme, miks kasutajad lahkuvad lehelt, mis neile kõige rohkem huvi pakub ja kas kasutajaliideses on vigu, mis vähendavad konversiooni määra?

Visuaalse käitumise analüüsimine

Kasutajate visuaalse käitumise analüüsiga näeme, kuidas erineb kasutaja käitumine vastavalt seadmele, kui palju tehakse vale klikke, palju kasutatakse otsingut, kui kaugele lehel keritakse, millised on populaarsemad menüü elemendid/kategooriad.

hotjar analüüs

Miks on oluline kasutaja visuaalse käitumise analüüsimine?

Lumav’is kasutame Hotjar’i kasutajaliidese analüüsimiseks nii e-äri analüüsi kui ka kasutajaliidese disaini loomisel. Oluline on jälgida kasutajaliidest ka pärast selle uuendamist, testimaks uut lahendust ja avastamaks võimalike uusi kitsaskohti. Näiteks: Kas kliendid jäävad uues lahenduses hätta? Kas sõnastused on ebaselged? Millised bännerid mõjuvad paremini?
Vajad abi kasutajaliidese analüüsimisega?

hotjar analüüs

Hotjar paketid

Pakett I

Seadistus ja koolitus

Pakett sisaldab tracking code’i seadistamist e-poele ja esmaste seadistuste tegemist Hotjar’i keskkonnas. Hotjar’is luuakse esimesed heatmap’id, aktiveeritakse külaliste salvestamine, luuakse vormide analüüs ning kokkuleppel tagasiside vormid. Lisaks koolitus või konsultatsioon Hotjar’i võimalustest ja kasutusest.

Pakett II

Ühekordne analüüs

Pakett sisaldab Hotjari javascript trigger‘ite loomist ja nende tehnilist paigaldust, kahe heatmap‘i süva analüüsi ning külastajate video salvestuste analüüsi. Video analüüsi aluseks on Hotjar’i Basic paketis lubatud 300 videot. Analüüsi tulemustest valmib visuaalne PowerPoint esitlus tulemustest koos parandus ettepanekutega.

Pakett III

Igakuine analüüs

Pakett sisaldab igakuist analüüsi kasutades kokkulepitud Hotjar’i võimalusi (heatmaps, videod, vormid, funnels, tagasiside vormid). Tehakse ajurünnakuid mõõdikute paika panemiseks, püstitatakse hüpoteese ning analüüsitakse tulemusi koos kaupmehega. Võimalik kaasata strateegiline digiäri konsultant.

Kasutajaliidese loomine

E-äri analüüs on nagu vundament, mille peale rajatakse kogu kasutajaliides ja disain, mille põhjal teostatakse tehniline analüüs arendusfaasis. Selles etapis kaardistatakse kliendi põhiline käitumisharjumus, ettevõtte ärilised eesmärgid, olulised kasutajakogemuse funktsionaalsused (nt kasutades Google Analytics’it), omnichannel’i turundusstrateegia ning sisukaart ja struktureerimine.

Ärianalüüsi tulemil luuakse esmased prototüübid, mis on esialgsed visandid näidistekstidega. Prototüübi eesmärk on analüüsida sisulisi faktoreid: kas seda lahendust on mugav kasutada igas seadmes, kas ostuprotsess on kergesti arusaadav ja lihtne.

Disaini loomisel lähtutakse brändist, e-äri parimatest praktikatest, uusimast tehnoloogiast ja läbiviidud ärianalüüsist. Väga suurt rõhku tuleks panna mobiilsete seadmete kasutajaliidesele, kuna järjest rohkem tehakse oste just mobiili kaudu või alustatakse oma otsinguid seal. Koos disainivaadetega tuleks luua ühtne visuaal, mida järgitakse turunduskanalites (nt MailChimp, Facebook, muud reklaamid). Selle jaoks luuakse ettevõttele visuaalne identiteet CVI, mis sisaldab värvide kasutust, nuppude, ikoonide ning graafika stiile jms.

kasutajaliides

Meie teenused

Lumav pakub e-äri terviklahendusi, olles abiks igas e-äri elutsüklis alustades
analüüsist, disainist, arendamisest ning lõpetades hooldusega.

FEATURE 1

E-äri analüüs

FEATURE 2

Kasutajaliides ja disain

FEATURE 3

Tehniline analüüs

Magento 2 arendus

Magento 2 arendus

FEATURE 1

Liidestus ERP/PIM

FEATURE 2

E-poe hooldus

FEATURE 3

Koolitused ja nõustamine

Digiturundus

Digiturundus

Scroll to top

Võta ühendust





Lumav - Magento Partner

Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.