• et
    • en
    • fi

Kuidas valmistuda suurmüügi hooajaks?

Kohe-kohe on käes e-smaspäev, must reede ja jõulud mis tähendab suuremat liiklust e-poele. Tänu praegusele olukorrale maailmas on e-poest ostlemise määr oluliselt suurenenud. Seetõttu tuleks eriti tähelepanelikult üle vaadata e-poe seisukord. Panime kokku viimased viis asja, millele veel tähelepanu pöörata enne suurmüügi hooaega.

Lehe kiirused näide

Kiirused

iirus on üks olulisemaid tegureid e-poes, mis tagab hea müügi. Kiire e-kanal mõjutab lehe külastatavust, positsiooni erinevates otsingumootorites, hüljatud ostukorvide ja sirvimise määra kui ka üleüldist kasutaja teekonda veebilehel. E-poe kiirust saab mõõta näitaks Google PageSpeed Insights-iga, Pingdom-i või GTmetrix-iga. 

Tihti võivad lehe kiirust vähendada suur hulk väliseid scripte või optimeerimata pildid. Piltide optimeerimine tähendab seda, et vähendatakse faili suurust ilma, et langetatakse pildi kvaliteeti. Kui avalehel on 10-20 erinevat pildilist bännerit ja need kõik on optimeerimata võib see oluliselt langetada lehe laadimise kiirust.

Kui märkad, et kiiruse või jõudlusega on probleeme, võta meiega ühendust!

SEO

Search engine optimization (SEO) on protsess, milles suurendatakse veebilehe orgaanilise liikluse kvantiteeti ja kvaliteeti, parandades veebi nähtavust otsingumootorites. Praegu on viimane hetk veel SEO-ga tegelemiseks, kuna Google-il kulub 2-3 kuud tulemuste näitamiseks. Samamoodi tuleks SEO puhul rikastada populaarsemad või soovitud tootekategooriad, et need jõuaksid kasutajateni läbi Google otsingu. Enamasti külastatakse ainult esimesel lehel olevaid tulemusi. Vajad abi SEO-ga? Võta meiega ühendust!

Büroomaailm lehesisene otsing

Toodete leitavus

Lehesisene otsing on olulise tähtsusega igas e-poes. Kirjutasime hiljuti sellest, kuidas Google Analytics-is lehesisest otsingut jälgida ning eelmine aasta tutvustasime Klevu otsingumootori võimalusi – loe lähemalt Klevust.  Klevu otsingumootor võimaldab suunata kasutajaid just nendele toodetele, mida soovid kõige rohkem esile tuua. Kui aga pole aega uut lahendust implementeerida tasuks üle vaadata olemasolev lehesisene otsing – kas otsing tuvastab trükivigu, näitab tooteid, kategooriaid, brände. Vajad abi lehe sisese otsingu parendamisega – võta meiega ühendust!

Akeneo PIM näide

Tooterikastus

Tutvustasime eelmisel aastal Lumavi partneri Akeneo PIM tarkvara, mis aitab kaupmeestel lihtsustada tooteinfo haldamist ja rikastamist – loe lähemalt Akeneo PIM-i kohta. Kuna e-poest ostmise osakaal on suurenenud sel aastal tuleks tähelepanu pöörata ka tooteandmete rikastamisele. Tasuks üle vaadata hooaja kõige ostetumad ja ka kõige vaadatumad tooted – kas tootepildid, kirjeldus ja andmed on olemas. Lisaks vaadata kas tootepilt annab piisavalt informatsiooni toote kohta edasi, et kasutajal saaks ost sooritatud. Kui tooteinfo pole kasutajale piisav võib klient suunduda konkurendi e-poodi. Vajad abi tooterikastamise tarkvaraga – võta meiega ühendust!

Nosto näide

Lisamüügi võimalused

Eelmisel aastal kirjutasime lehepõhistest tootesoovitustest kasutades Nosto-t – loe lähemalt Nosto kohta. Nosto AI analüüsib e-poe iga külastaja unikaalset sirvimis- ja ostukäitumist ning tänu sellele soovitab reaalajas relevantseid tooteid. See aitab vähendada käsitsi seotud toodete, kokku sobivate toodete lisamist. Kui ei ole kasutusel Nosto või mõni muu automaatne toote soovituste tööriist tuleks läbi käia põhi tooted/tootegrupid ning kontrollida, et neile oleks seadistatud relevantsed up-sell, cross-sell, related products
Samuti aitab lisamüüki tuua soovitatud toodete plokk ostukorvis – näiteks kui kehtib ostukorvi reegel “tasuta transport alates x summast” saab puuduoleva summa väärtuses tooteid soovitada kasutajale. Vajad abi personaliseeritud ostukogemuse loomisega – võta meiega ühendust!

Soovime edukaid müüke!

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
E-smaspäev 11.2020 E-smaspäev – suur e-ostlemise päev!
9. novembril toimub E-smaspäev kaheteistkümnendat korda! E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, mil...
Loe lähemalt 09. november 2020
Kuidas valmistuda hooajaks blogi Kuidas valmistuda suurmüügi hooajaks?
Kohe-kohe on käes e-smaspäev, must reede ja jõulud mis tähendab suuremat liiklust e-poele. Tänu...
Loe lähemalt 29. oktoober 2020
Scroll to top

Võta ühendust





Lumav - Magento Partner

Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.