fbpx

Kliendibaasi ja turunduse automatiseerimine

Custobar on mõeldud omnichannel kliendiandmete ühtlustamiseks ja turunduse automatiseerimiseks, aidates kaupmeestel luua 360-kraadise vaate kliendibaasi jae- ja veebikaupluste vahel. Custobar’i automaatturunduse süsteem on loodud aitama igat turundusvajadust igas kasutajateekonna etapis.

Custobar’i eelised

  • Custobar sobib nii B2B kui ka B2C klientidele.
  • Skaleeritav lahendus: suurimatel Custobar’i kasutajatel on miljoneid kliendikontakte ja saadavad sadu miljoneid teavitusi aastas, alustades turundusest, tellimuste kinnitamisest kuni push notification’iteni.
  • Custobar’i tootearendus on kliendivajaduse põhine, näiteks RFM maatriks ja NPS tagasiside küsimustik on arendatud koostöös klientidega.
  • Custobar’il on suur kogemustepagas kaubanduses ja B2C tööstuses. 
  • Custobar’il on üle 100 kliendi 11 erinevas riigis.
  • Custobar’i on võimalik liidestada populaarsemate e-poodide tarkvaradega nagu Magento, Shopify ja WooCommerce. Lisaks saab luua andmevahetuse Zendesk, Zapier, Sniffie, Sendgrid, Mailchimp, RichRelevance, Nosto, LeadFamily, Infobip ja Google tarkvarade vahel.
Custobar 360 customer view

Terviklik kliendiprofiil

Custobar ühendab kliendi, ostu ja muude tehingute andmed ühtsesse kliendiprofiili. Terviklikud kliendiandmed võimaldavad aru saada kliendi käitumisest ja muudavad kliendikogemuse veelgi ajakohasemaks. Custobar loob 360-kraadise vaate igale kliendile, mida on võimalik kasutada klienditeeninduses, e-poes ja füüsilistes kauplustes. Vaadet on võimalik vastavalt vajadustele konfigureerida erinevatele rollidele. Kliendiprofiililt leiad kliendi andmed + rikastatud andmed, ostud kõikidest kanalitest (e-kanal, jaekauplus), veebikülastuste andmed (näiteks: milliseid tooted on kasutaja lisanud soovikorvi või ostukorvi), mobiilirakenduse kasutamise statistika ning kõik muud tehingud, teiste seas ka klienditeeninduse päringud. 

Custobar customer audience view

Automaatturundus – sihitud ja automatiseeritud sõnumid

Custobar’i üks põhifunktsionaalsustest on suutlikkus hallata tervet kliendisuhtlust ühe tööriistaga, olgu selleks e-kiri, SMS, mobiiliteavitused, otsepost ja klienditeenindus või sihtrühmi Facebook’i ja Google Ads reklaamikeskkonnas. Sihtrühmade loomiseks on “drag-n-drop” segmenteerimise tööriist – see lubab luua dünaamilisi sihtrühmasid, mis muutuvad vastavalt andmete muudatustele. Sihtrühmad võimaldavad saata sihitud ja isikupärastatud sõnumeid klientidele nende tellimuste-, veebi- ja mobiiliajaloo  põhjal. Iga kampaania kohta saab vaadata visuaalset aruannet, milles on välja toodud conversion rate e-poe ja jaekaupluse müügis: mitu ühikut ja milliseid tooteid müüdi. Samuti saab saata tellimuse teavitusi, mis käivituvad vastavalt andmete muudatustele ja sisaldavad tellimuse kinnituse või kohaletoimetamise teate SMS’i. 

Custobar RFM matrix view

RFM maatriks

RFM maatriks ühendab perioodilisuse (ingl k. recency), sageduse (ingl k. frequency) ja rahalise väärtuse (ingl k. monetary) kliendi andmete põhjal, luues vaid kahe klõpsuga sihitud turunduslikke sõnumeid. RFM maatriks aitab leida sinu parimad kliendid ja tuluallikad, lisaks kohandada ja automatiseerida uute, passiivsete, VIP ja riskigrupi klientide turundussõnumeid. 

Custobar product recommendation view

Tooterikastus

Custobar jälgib, milliseid tooteid ostetakse ja milliseid tooteid ostetakse koos. Tänu sellele on võimalik automaatturunduse sõnumites ja e-poes kuvada igale tootele juurde kokkusobivaid tooteid ning lisaks personaalselt soovitatud tooteid. 

Custobar mobile loyalty card view

Digitaalne kliendikaart

Custobar’iga on võimalik luua mobiilne kliendikaart. Kliendile saadetakse automatiseeritud SMS lingiga veebipõhisele rakendusele – seal kuvatakse vöötkood, mida saab kasutada kauplustes soodustuste saamiseks. Lisaks saab mobiilsele kliendikaardile luua sihitud kampaaniaid.

Custobar on Soome ettevõte, mis asutati 2017. aastal. Tänaseks on neil kontorid Amsterdamis ja Berliinis ning ettevõtte iga-aastane kasv ulatub 100-200%-ni. Custobar’il on üle 100 kliendi 11 riigist, sealhulgas Euroopast ja Ameerikast.

Custobari klientide hulka kuuluvad sellised ettevõtted nagu Decora, Bauhof, The Body Shop, M Room, Henkel, Kekäle jpt. 

Tekkis huvi?

Võta meiega ühendust, kui soovid oma Magento e-poodi liidestada Custobar’i  tarkvaraga.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
Decora case study Lumav Case study: Decora
Decora on ehitus- ja viimistlusmaterjalide jae- ning hulgimüügi ettevõte aastast 1993, omades seitset kauplust...
Loe lähemalt 09. jaanuar 2020
Kliendibaasi ja turunduse automatiseerimine Custobariga Kliendibaasi ja turunduse automatiseerimine
Custobar on mõeldud omnichannel kliendiandmete ühtlustamiseks ja turunduse automatiseerimiseks, aidates kaupmeestel luua 360-kraadise vaate...
Loe lähemalt 04. detsember 2019
Scroll to top

Võta ühendust





Lumav - Magento Partner

Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.