• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Mobiilirakenduse loomine

Nutitelefonide kasutus on endiselt kasvav trend. Pidades silmas mobiilrakenduste tähtsust tänapäeva ühiskonnas, on mõistlik luua üks ka enda ettevõttele.

Seekordses postituses toome välja peamised põhjused, miks peaksid investeerima mobiilirakenduse arendamisse.

Mobiilsus

Nutitelefone omas 2017. aastal 69% Eesti elanikkonnast ning mobiilirakendused on hea viis ettevõtet teavituste abil meelde tuletada. Enda kasuks saab tööle panna ka telefoni sensorid ning riistvara nagu näiteks kaamera ja GPS. Lisaks kipuvad rakendused töötama kiiremini kui veebisaidid, mis on ajavõit klientidele.

Nähtavus

Mobiilirakenduse abil on võimalik suurendada ettevõtte nähtavust. Paku rakenduses külastajatele näiteks erinevaid soodustusi ning allahindlusi – see hoiab tarbijad kaasatuna.

Ligipääsetavus

Tänu mobiilsete seadmete laialdasele kasutatavusele, oled oma klientide jaoks kättesaadav igal pool ja igal ajal. Mobiilirakendused võimaldavad kasutajatel hõlpsasti ligi pääseda toodetele, teenustele ja muule informatsioonile, mida parasjagu vajatakse.

Innovaatilisus

Paku enneolematut kasutajakogemust. Leia oma nišš, midagi uut, millest äpi kasutajad kasu saavad ning mis hoiaks nende huvi üleval. Ehk ei ole veel konkurentidel oma mobiilirakendust? Ka see on võimalus, kuidas silma paista – olles esimene.

Lojaalse sideme tekitamine

Tänapäeval on see üleüldise infomüra keskel aina raskem. Hoides end aga kliendi jaoks vaid sõrmeviipe kaugusel, suurendad lisaks oma brändi juurutamisele ka kliendis tunnet, et oled alati tema jaoks olemas ning Sinu tooted ja/või teenused kiirelt kättesaadavad.

Tule konsultatsioonile

Mobiiliäpi loomise puhul tasub kindlasti arvestada ka sellega, et rakendus võib nõuda teatavat järelhooldust. Informatsiooni on vaja uuendada ja täiendada ning see võtab aega.

Ettevõtete poolt rakenduste loomise populaarsus on tõusuteel – kui ka Sul on olemas vajadus või idee, kuidas mobiilirakendus enda kasuks tööle panna, võta meiega ühendust ning tule tasuta konsultatsioonile!

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
product badge Tootemärgised – nutikas viis toodete esiletõstmiseks e-poes
Tootemärgis, inglise keeles badge, on oluline tooteinfo element, mis aitab suunata klientide tähelepanu kindlatele...
Loe lähemalt 07. november 2024
hinnakujundus Konkurentide hinnaseire – miks ja kuidas?
Majanduslangus paneb inimesi rohkem paremate hindade otsingul ringi vaatama – seda teevad nii eraisikud...
Loe lähemalt 27. august 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.