SEO strateegia
Strateegia loomine leitud keyword’id vs turuseis konkurentide lõikes
Tehniline audit
Tehnilise auditi käigus teostatakse kliendilehel esialgne analüüs
Konkurentide analüüs
Konkurentideks loetakse neid, kes otsi sõnades samade fraasidega esile tulevad
Keyword analüüs
Märksõnad tekstide, title’ite loomeks ja rikastuseks
Pakett I
Tehniline audit
Tehnilise auditi käigus teostatakse kliendilehel esialgne analüüs kasutades tehnilisi vahendeid. Analüüsi käigus vaadatakse lehekülgede URL-ide, tiitlite ja meta description-ite optimaalseid pikkuseid, duplikaate, standarditele vastavust lehega jpm.
Pakett II
Keyword ja konkurentide analüüs
Keyword analüüsi pannakse kokku kokkulepitud tootekategooriate prioriteetsed keyword’id tekstide, title’ite loomeks ja rikastuseks. Analüüsi aluseks võetakse sisemised ja välised otsingud ning leitud tulemused seatakse prioriteetsuse järjekorda kasutajate otsingute põhjal.
Konkurentide analüüsi käigus uuritakse süvitsi konkurente. Konkurentideks loetakse neid, kes otsi sõnades samade fraasidega esile tulevad.
Pakett III
Strateegia
Strateegia loomine leitud keyword’id vs turuseis konkurentide lõikes.
Pakett IV
Tehniline audit, keyword analüüs ja strateegia
Tehnilise auditi käigus teostatakse kliendilehel esialgne analüüs kasutades tehnilisi vahendeid. Keyword analüüsi pannakse kokku kokkulepitud tootekategooriate prioriteetsed keyword’id tekstide, title’ite loomeks ja rikastuseks. Analüüsi aluseks võetakse sisemised ja välised otsingud ning leitud tulemused seatakse prioriteetsuse järjekorda kasutajate otsingute põhjal.
Konkurentide analüüsi käigus uuritakse süvitsi konkurente. Konkurentideks loetakse neid, kes otsi sõnades samade fraasidega esile tulevad.
Strateegia loomine leidud keyword’id vs turuseis konkurentide lõikes.