• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Tellimiskeskkond ärikliendile – Erply ja Lumavi koostööprojekt

Meie käest on palju küsitud, milliseid lahendusi oleme koostöös Erplyga tegemas. Hea meel on ühte neist tutvustada: tellimiskeskus ärikliendile, kus võimalus väga soodsa tehnilise lahenduse kasutuselevõtuga tõsta enda äriklientide konversioone ning säästa müügiinimeste aega. 

Kuidas see aitab ettevõtjat?

Äriklientide tellimused on suurema mahuga ning need erinevad oluliselt erakliendile ehitatud lahendustest. Sõltuvalt äri spetsiifikast aetakse asju e-kirja, telefoni ja isegi SMSi teel. Mõned näited kliendi soovidest:

“Saada palun sama kaup nagu eelmine kord.”
“Kas teil X toodet on laos? Kui ei ole, siis pange hoopis Y aga poole vähem.”
“On teil Z toodet sortimendis? Mis hinnaga mulle pakute?”

Müüjale tähendab see tüütut andmete ümbertrükkimist, lisa ajakulu täpsustamiseks ja tekkinud vigade parandamiseks. Aega, mida müügimees saab kasutada hoopis kliendi vajaduste väljaselgitamiseks ja/või juurdemüügiks. Kliendil puudub hea ülevaade tehtud tellimustest ja peab tegema täiendavaid päringuid olukorra täpsustamiseks. 

Mis on kõige olulisem – klient ei saa soovitud ajal tellimust sooritada. On ärikliente, kellel äri spetsiifika nõuab peale tööaega tellimist, ka müügiinimesed võivad erinevatel põhjustel olla kättesaamatud. Tellimiskeskus ei puhka, ei ole haige ega vaheta töökohta. 

Mida see lahendus teeb?

Oleme ehitanud äriklientidele e-tellimiskeskkondi juba 10+ aastat, tunneme hästi nii klientide lugusid kui ka tehnilisi võimalusi. Põhjalikumalt võid lugeda meie B2B kogemusest siit blogipostitusest ja Klicki case studyst

Uus ärikliendi tellimiskeskuse lahendus on ehitatud MLP (Minimum Lovable Product) põhimõttel ja sisaldab järgmisi võimalusi:

  • Äriklient saab logida sisse ning näha endale äritarkvaras määratud sortimenti koos personaalsete või grupipõhiste hindadega.
  • Toodete kuvamisel ja tellimisel arvestab laoseise, varusid saab määrata äritarkvaras.
  • Võimalik näha tehtud tellimusi ja hoida avatuna korraga mitu tellimust. Lihtne tellimisvorm, mis liigub otse äritarkvarasse kas tellimuseks, arveks või muuks. 
  • Intuitiivne UI, mis on ka mobiilisõbralik. Hosting paketi sees.
  • …muud erilahendused

Meie hinnangul on tegemist turu kõige kõrgema ROI (Return of Investment) ja kõige lühema TTM (Time to Market) lahendusega. Kuidas seda tagame ning tehniliselt lahendame – loe altpoolt.

Tehniline lahendus

Erplyl on meie hinnangul hea API, mis võimaldab luua paindlikke lahendusi äriprotsesside parandamiseks ning ka Magentoga ühendamine on soodsam, kuna on olemas ühilduv standardne moodul (vt siit).

Tehniline baaslahendus. Erply on investeerinud GoErp kihi loomisesse, mis võimaldab meil luua lahendusi kihina otse Erply äritarkvara peale. Maakeeli – info kuvamisel jääb ära liidestamise kulu ja sellega väheneb kõikvõimalike probleemide hulk.

Panime Erplyga pead kokku ja lõime äriklientide tellimiskeskkonna lahenduse, mida saavad endale lubada ka väiksema ja keskmise suurusega ettevõtted. Protsess oli mõlemale tiimile põnev kuna saime avatult rääkida oma kogemustest eri nurkadest vaadatuna – kuidas uus keskkond oleks mugav kasutada nii klientidele kui ka töötajatele.

Loomulikult on lahendusel ka piiranguid, kuid nagu öeldud – oleme esimesed arendused planeerinud selliselt, et neist oleks klientidele kõige enam kasu. Kui soovid saada uudiseid toote kohta, siis sisesta oma e-mail siin või liitu meie uudiskirjaga. Kui huvi tõsine ja soov juba demo saada, siis tule Lumavisse kohvile!

 

Loe siit mini case-study, kus lõime ärikliendi e-tellimiskeskkonna üle maailma luksusprille müüvale Rootsi brändile ANNA KARIN KARLSSON.

Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
Decora front page Case study: Decora välise sortimendi automatiseerimine
Kes ei tunneks Decorat? Eesti üks tuntuim ehituspoe bränd, mis põhineb kodumaisel kapitalil.  Lumavi...
Loe lähemalt 09. aprill 2024
WCAG 2.1 Veebisisu juurdepääsetavuse suunised (WCAG) 2.1. Mida oma e-poes teha?
Digitaalne ligipääsetavus ei ole enam lihtsalt valikuline kasutajamugavuse küsimus; see on nõue, mille eesmärk...
Loe lähemalt 09. aprill 2024

Võta ühendust





    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.