• et
    • en
    • fi

Arhiiv

Avaleht / Nõuanded
Mida kriisiajal mõõta

Mida kriisiajal mõõta Google Analytics-is?

7. oktoober 2020
Seoses COVID-19 levikuga üle maailma on muutunud inimeste tavapärased ostuharjumused. Kaupmehed, kes varasemalt on tegelenud vaid jaemüügiga on pidanud kolima digisse ning kellel juba olid olemas omnichannel lahendused panustama rohkem digisse. Sellest tulenevalt on hea......
magento 2 versioonid

Magento 2 varasemad minor versioonid – kuidas edasi?

27. mai 2020
Ajalugu Kui 2015. aastal ilmus kauaoodatud Magento 2 esimene versioon, oli loogiline planeerida, et uusi suuremaid arendusi Magento 1 baasile teha ei ole mõtet. Alates sellest ajast on enamik Magentole ehitatud poed (st 2.0.x ja......
Personaliseeritud omnichannel kliendikogemuse loomine nostoga

Personaliseeritud omnichannel kliendikogemuse loomine AI-ga

5. märts 2020
Igapäevaselt kogume oma külastajate kohta suurel hulgal andmeid, nende oskuslik kasutus annab aga võimaluse olla innovatiivne ja personaliseerida klienditeenindust ning kasutajakogemust. E-äri kasvuks tuleb luua uut ja tähendusrikast väärtust e-poe ja jaekaupluse külastajatele. Viimase viie......
kuidas olla veebis nähtav

SEO optimeerimine

19. veebruar 2020
Iga e-äri jaoks on oluline olla nähtav ja positsioneeruda otsingumootori tulemustes konkurentidest kõrgemal. Search engine optimization (SEO) on protsess, milles suurendatakse veebilehe orgaanilise liikluse kvantiteeti ja kvaliteeti, parandades veebi nähtavust otsingumootorites. Veebihaldurid ja sisuloojad hakkasid......
Kuidas mõõta kasutajakogemust Hotjariga

Mida teevad kasutajad sinu lehel?

21. jaanuar 2020
Kasutades Google Analytics’it, Facebook Pixel’it või mõnda muud veebi analüütika tööriista saame koguda informatsiooni lehe külastajate kohta. Tänu Google Analytics’i User Explorer tööriistale näeme kasutaja põhiseid sessioone ja nendega seotud infot. Mida me ei näe......
Kliendibaasi ja turunduse automatiseerimine Custobariga

Kliendibaasi ja turunduse automatiseerimine

4. detsember 2019
Custobar on mõeldud omnichannel kliendiandmete ühtlustamiseks ja turunduse automatiseerimiseks, aidates kaupmeestel luua 360-kraadise vaate kliendibaasi jae- ja veebikaupluste vahel. Custobar’i automaatturunduse süsteem on loodud aitama igat turundusvajadust igas kasutajateekonna etapis. Custobar’i eelised Custobar sobib nii......
hüljatud ostukorvid ja must reede

Must reede ja hüljatud ostukorvid

27. november 2019
Hüljatud ostukorv 29. novembril toimub suur ostlemise päev Must Reede. Termin “Must Reede” (ing k. Black Friday) sai jaemüügi mõistes alguse 1960. aastate Ameerikast, et tähistada jõuluostude hooaja algust. Termin “must” viitab sellele, et poed......
fookus klevu otsingumootori võimalused

Fookus: Klevu otsingumootor

21. november 2019
Panime hiljuti õla alla E-kaubanduse Liidu hommikuseminarile automaatturundusest (videosalvestus järelvaadatav Lumavi Facebooki lehelt), kus muuhulgas räägiti lähemalt ka otsingu olulisusest ja võimalustest.  Mitmekesiseid võimalusi pakkuv otsing on väga oluline eriti suure arvu toodetega e-äride puhul.......
Suurmüügi hooaeg

Kuidas valmistuda suurmüügi hooajaks?

11. oktoober 2019
Kohe-kohe on käes otsustavad müügihetked: e-smaspäev, must reede, jõulumüük, aastalõpu müügid ning uue aasta alguse soodusmüügid. Klientide harjumus aina enam teostada ostlemist e-kanalites on tõusev trend. Viimased uuringud näitavad, et e-kanalid on eel-ostlemiseks eelistatud enamus......
Scroll to top

Võta ühendust





Lumav - Magento Partner

Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.