• et
    • en
    • fi
    • da
    • no
    • sv

Otsimootori optimeerimine – SEO II

Kuigi inimesed ja otsimootor tõlgendavad kodulehti erinevalt, on nende käsitlusviisides ka sarnasusi.

Peamised sarnasused:

  • Pealkirjad, esile tõstetud sõnad ning nimekirjad – nii inimene kui ka otsimootor teab, et kui midagi on esile tõstetud pealkirja või alapealkirjaga, siis tõenäoliselt on see oluline. Sama kehtib ka poolpaksus, kaldkirjas või täpploendis kirjutatud sõnade/fraaside puhul.
  • Sissejuhatus ja kokkuvõte – lugeja vaatab teabe kiireks kättesaamiseks kõigepealt läbi avanenud lõigu või kodulehe kokkuvõtte. Sama taktikat kasutades püüab ka otsimootor aru saada, mis on lehe teema ning ja otsida võtmesõnu selle terves ulatuses.
  • Seotud lingid – inimesed kui ka otsimootorid hindavad lisateavet. Seega meeldib neile näha, et Sinu lehel on lingid teistele allikatele ja vastupidi.

Otsimootoritele ja inimestele meeldib:

  • Mitmekesisus ja sünonüümirohkus – otsimootorite maailmas tuleb valida sõnad, mis väljendavad olulist, teemaga haakuvat ja originaalset sisu. Kodulehe täitmisel tekstiga kasuta tabavaid väljendeid ja jälgi, et iga sõna oleks asjakohane nii lugeja kui ka teema seisukohalt.
  • Hea sisu – otsimootori jaoks on sisu hea siis, kui võtmesõnu esineb kodulehel mitmesugustes vormides, näiteks eri käänetes ja pööretes, ainsuses ja mitmuses jm.

Otsimootoritele ja inimestele ei meeldi:

  • Halb sisu – otsimootorid praagivad üha rohkem välja kodulehti, mis on täis seostamata võtmesõnu ning toetuvad suuresti pelgalt pealkirjadele ja linkidele. Koduleht peab olema tervik nagu muffin, mille sees on marju just parajalt – mitte liiga palju ega liiga vähe. Sama on võtmesõnadega – neid peab olema ühtlaselt. Just nõnda moodustavad nad ideaalse terviku.
  • Katkised lingid – otsimootorid tahavad anda oma klientidele hea kasutajakogemuse, juhatades neid kasulikule ja inforohkele kodulehele, mis on alati töökorras. Katkised lingid ütlevad nii inimestele kui ka otsimootoritele, et leht on kehvasti üles ehitatud ja hooldamata ega paku meeldivat kogemust.
Jaga postitust sotsiaalmeedias: LinkedIn facebook
Erply investeeris Lumavisse
Hea meel teavitada Lumavi partnerlusest kodumaise äritarkvara Erply’ga! Partnerluskokkuleppe käigus omandas Erply Software OÜ...
Loe lähemalt 05. aprill 2023
B2B Magento/Adobe e-äri lahendused
Oleme Lumavis kokku puutunud aastate jooksul väga paljude eri ärikliendi B2B müügilahenduste loomisega Magento...
Loe lähemalt 28. märts 2023
Scroll to top

Võta ühendust




    Lumav - Magento Partner

    Magento sertifitseeritud partnerina pakume klientidele parimaid lahendusi mis tagavad ärikasvu.